Pentukurssia?

Koulutukseen liittyvät ongelmat, ideat, neuvot, jne...

Pentukurssia?

ViestiKirjoittaja t.i päivämäärä 15 Huhti 2005 12:05

Hei!
Onko piakkoin pentukurssia tai vastaavaa alkamassa,jonne voisin suunnata n.6kk ikäisen nartun kanssa..? :roll:
Ihan sellasia perusasioita oppimaan ja huvikseen harrastelemaan haluttais.. :D
En ole alaosaston jäsen(eikä minulla ole edes kausikorttia vielä),spl:n kylläkin.. :?
t.i

ViestiKirjoittaja Marko Kurkinen päivämäärä 19 Huhti 2005 9:37

Asia on lähiajan suunnitelmissa.
Tarkempaa tietoa tulee varmaan ihan piakkoin.
~Marko
Käyttäjän avatar
Marko Kurkinen
Site Admin

ViestiKirjoittaja mimzu päivämäärä 02 Touko 2005 13:37

Pitääkö olla alaosaston jäsen että pääsee teille pentukursseille? vai pitääkö olla spl:n jäsen? itse olen vain kennelliiton jäsen....
Milloin tosiaan ois tottis kursseja tulossa että pääsis ton neidin kaa kesällä harrastaan? :D
mimzu

ViestiKirjoittaja Marko Kurkinen päivämäärä 04 Touko 2005 17:44

Itsellä oli tarkoitus aloittaa pentukurssi ja myös jonkinlainen tottisryhmäkin vanhemmille koirille nyt keväällä. Valitettavasti työtilanne muuttui sen verran radikaalisti, että itse ainakaan en tälläisiä ryhmiä voi vetää (olen suurimman osan ajasta jopa toisella puolella Suomeakin).

Kannattaa kysyä mahtuisiko esimerkiksi BH-kouluun treenaamaan, tai sitten jos löytyy innokkaita vetäjiä, niin koulutustilaisuuksia voidaan lisätäkin.

~Marko
Käyttäjän avatar
Marko Kurkinen
Site Admin

Re: Pentukurssia?

ViestiKirjoittaja Zoran päivämäärä 26 Heinä 2010 13:15

Hei, onko käynnissä tai tulossa pentukurssia? Tarkoitus ois perus juttujen opittua ja niiden oppimisen aikana opiskella myös jälkeen tai suojeluun tai molemtaa toki jos suojelu tuntuu siltä oikealta. En ole vielä Alaosaston jäsen, mutta kausikortin hankin heti kun saa selvillä vähän millaista toimintaa olisi tarjolla.
Käyttäjän avatar
Zoran

Re: Pentukurssia?

ViestiKirjoittaja Marita päivämäärä 30 Heinä 2010 16:20

Hei!
Erillisiä pentukursseja ei järjestetä, mutta tervetuloa tutustumaan alaosaston toimintaan vaikka tottelevaisuustreenien aikaan.
Tuolta treenikalenterista voit seurata milloin tottelevaisuustreenejä pidetään.
Tervetuloa tutustumaan toimintaan!
Marita

Palaa alueelle Koulutus